هگرم

هگرم

برنامه جامع تجارت الکترونیک با هفت گام روابط مدرن: هگرم
هگرم

هگرم

برنامه جامع تجارت الکترونیک با هفت گام روابط مدرن: هگرم

روابط عمومی با رویکرد دیجیتال مارکتینگ:

آژانس دیجیتال مارکتینگ

پلن دیجیتال مارکتینگ برای هر محصول و خدماتی: از طراحی تا اجرا

               

روابط عمومی مدرن

چرا داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ ، مهم است؟

SOSTAC®، مدلی ساده، ساختارمند و منطقی برای طراحی استراتژی ها و برنامه های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال است که امروزه، یکی از اولین گزینه های روی میز برترین بازاریابان دنیا برای طراحی پلن بازاریابی به شمار می رود.

اما  با SOSTAC® چگونه پلن بازاریابی دیجیتال خود را طراحی می کنیم؟

تحلیل وضعیت (Situation Analysis): هم اکنون کجا قرار داریم؟
اهداف (Objectives): به کجا می خواهیم برسیم؟
استراتژی (Strategy): چطور به هدف مطلوب برسیم؟
تاکتیک (Tactics): جزئیات استراتژی ما چیست؟
اقدام (Action): جزئیات اجرایی تاکتیک های ما چیست؟
کنترل (Control): آیا به اهداف رسیده ایم؟
در دنیای بازاریابی و بازاریابی دیجیتال، هیچ فرمول موفقیتی وجود ندارد اما دانش ما و ابزارهایی که استفاده می کنیم نقش مهمی در موفقیت برنامه های بازاریابی ایفا می کنند. مدل SOSTAC® یکی از ابزارهایی‌ست که در هموارسازی مسیر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال، بارها خود را دنیای کسب و کار جهان ثابت کرده و این، همان دلیلی‌ست که ما، چنین  روشی را برای  کسب و کار شما انتخاب کردیم.


انجمن متخصصان روابط عمومی: “روابط عمومی عبارت است از مدیریت تعامل و تفاهم میان سازمان و ذینفعان که به تضمین منافع مشترک و اعتماد متقابل می انجامد و موجب افزایش اعتبار و رضایت طرفین می شود. “

     سازمانهایی که با موفقیت با خبرنگاران ، ویراستاران و نظرسنجی ها کار می کنند ، بیشتر دیده می شوند، بهتر می توانند از ماموریت های خود دفاع کنند و در تلاش برای جمع آوری پول برای حمایت از کار خود موفق تر هستند.
روابط مدرن رویکرد بزرگی را برای روابط غیر انتفاعی رسانه ای توسعه داده  است: هدف گرا، پاسخگو، توانمند، جذاب و هدفمند.
     این سایت  به عنوان همکار شما، خدماتی برای ساخت و اجرای یک استراتژی موثر ارتباطات رسانه ای مدرن ارائه میدهد.
در حالی که سایت های زیادی وجود دارند که در مورد تبلیغات خدمات ارائه میدهند، سایت روابط مدرن  به طور خاص برای اشخاص حقیقی و حقوقی (موسسات انتفاعی و غیرانتفاعی) شرکت ها، سازمانها و بنیادها ،آماده همکاری است.


گفتگوی آنلاین  از 9 صبح الی9 شب به وقت تهران


تماس با ما

تماس:
09194678809
اجتماعی:
09358061466
پست الکترونیک:
khabaz@iran.ir
پیامک:
50002060222333
فیس بوک   کانال تلگرام       
«روابط مدرن» ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ
ارتباط گسترده با مخاطبان یا مشتریان، طراحی و اجرای وب سایت،اپلیکیشن موبایل، کمپین های رسانه ای، تبلیغاتی، ویدئو مارکتینگ،شبکه های اجتماعی و ده ها خدمات مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی.
فرایند رو به رشدِ 8 مرحله ای #دیجیتال_مارکتینگ :

1- زیرساخت_دیجیتالی  :
طراحی لوگو، طراحی وبسایت، ایجاد  پیج و حساب‌ در شبکه های اجتماعی معتبر،سئو(بهینه سازی محتوای سایت برای موتورهای جستجو).
2- بازاریابی_دیجیتال :

تحقیق، شناسایی و تمرکز به مشتریان بالفعل و کسب اطلاعات و ارتباط با مشتریان بالقوه جدید: اطلاعات تلفن و ایمیل مشتریان.

3- فروش_اینترنتی :

تعریف کالا (فیزیکی یا مجازی) و خدمات (آموزشی، مشاوره ای، اجرایی) ،  کسب مجوز اعتماد الکترونیک (اینماد)، ایجاد درگاه اینترنتی: سداد، آی دی پی، زرین پال، نصب پلاگینهای مورد نیاز فروشگاهی، انبارداری، اتصال پُست کالا.

4- تبلیغات_دیجیتال :

طراحی بنرها، عکس‌ها، پوسترهای دیجیتالی، متون تشریحی، مقالات، کتاب دیجیتال رایگان، تبلیغات کلیکی، گوگل، تبادل لینک، بک لینک،  ترجمه مقالات(عربی، انگلیسی و...)

5- ویدیو_مارکتینگ :
تولید فیلم تیزری زنده، انیمیشن، گرافیکی در 30، 59 و 120ثانیه ای با قابلیت نشر ویروسی.
6- ایمیل_مارکتینگ :
طراحی ایمیل بهینه سازی شده و ارسال انبوه و تحلیل و آنالیز گزارش ارسال ایمیلها.
7- پیامک_مارکتینگ :
 ارسال پیامک بر اساس منطقه، شغلی و جنسی(زن یا مرد) برای مشتریان شناسایی شده.
 8- مدیریت_مشتریان :
CRM یا سیستم پشتیبانی و مدیریت مشتریان بالفعل(جاری) و بالقوه(در حال جذب)


❇️مشاوره از 10صبح الی16 بعدازظهر
 مشاور کارشناس: حجت خباز
 ۰۹۱۹۴۶۷۸۸۰۹
 Khabaz@iran.ir
Hojat_khabaz
@

سفارش برای دیجیتال مارکتینگ شما:

همین الان می خواهم «روابط عمومی مدرن با رویکرد دیجیتال مارکتینگ»  را سفارش دهم



چگونه بازاریابی دیجیتال می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

در این دوره دیجیتالی ، مصرف کنندگان بیشتری به راحتی ،در خانه خود به تحقیق و خرید محصولات می پردازند.

این افزایش کاربرد اینترنت،  باعث نگرانی صاحبان مشاغل،  برای بررسی چگونگی عملکرد بازاریابی دیجیتال،  می تواند به رشد تجارت آنها کمک کند.

چرا بازاریابی آنلاین؟

احتمالاً شما می دانید که برای ایجاد یک تجارت آنلاین به یک وب سایت احتیاج دارید ، اما داشتن فقط یک وب سایت به شما یک مزیت رقابتی لازم برای رشد آنلاین تجارت خود نمی دهد.

وب سایت شما برای جذب مشتری ، به یک استراتژی بازاریابی مؤثر نیاز دارد. اگر کسی نتواند وب سایت شما را پیدا کند ، آنها چگونه می توانند از شما خریداری کنند؟

تنها راه جذب مشتری به سایت شما استفاده از تکنیک های مناسب بازاریابی مانند پرداخت در ازای کلیک(PPC )،  بهینه سازی محتوایی سایت برای موتورهای جستجو : سئو (SEO) ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه است زیرا به ایجاد کمپین های متناسب برای دستیابی به مخاطبان دقیق با همان علاقه کمک می کند. یک کمپین می تواند اهداف تعریف شده را ردیابی کند و به داده های تحلیلی کمک می کند که برای مقیاس و بهینه سازی کمپین به روشی بهتر می توانند حیاتی باشند. ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال به صاحبان مشاغل کمک می کند تا بینش های معناداری داشته باشند تا از رقابت و فرصت های خود برای رشد و توسعه کسب و کار مطلع شوند.

در زیر برخی از دلایل سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال به عنوان یک تصمیم عاقلانه برای بازاریابی مؤثر در تجارت آنلاین  مطرح می گردد:

دیجیتال مارکتینگ ابزار مناسبی برای برنامه ریزی دارد

اولین دلیل اصلی برای استخدام آژانس بازاریابی دیجیتال این است که آنها این پتانسیل را دارند که با استراتژی و تکنیک های مناسب، تجارت شما را به سوی ارتقای سطحی بالایی از کسب و کار سوق دهند. آنها از ابزارهای مناسبی برای پیشبرد یک کارزار موفق با بینشهای معنادار حاصل از مطالعه کسب و کار شما استفاده می کنند.

به سادگی جدول زمانی و اهداف تجاری خود را به اشتراک بگذارید

استخدام  کارمندان آژانس بازاریابی اینترنتی می تواند به شما در تمرکز بیشتر روی مشاغلتان کمک کند. این هزینه استخدام تیم جدید را بالا می برد ، هزینه های لازم برای تمرین ، منابع و وقت خود را برای تمرین تیم می دهد. این جایی است که یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند در جایی مفید واقع شود که شما برای دستیابی به نتایج به سادگی باید اهداف تجاری و بازه زمانی خود را به اشتراک بگذارید.

ایده های جدید دریافت کنید

عرصه دیجیتال پایدار نیست و هر زمان اوضاع تغییر می کند و همیشه یک موقعیت برنده برای تاکتیک های معمول تجارت شما وجود ندارد. یک شرکت بازاریابی دیجیتال می تواند به شما در ایده ها و دیدگاه های جدیدی که می تواند به شما نتیجه دهد کمک کند. یک آژانس همچنین به شما کمک می کند تا بینش و گزارش روشنی در مورد عملکرد کلمات کلیدی شما و نحوه ارتباط مشتریان با برند شما به شما کمک کند.

نتایج قابل اندازه گیری

ROI چیزی است که یادآوری میکند اندازه گیری در بیشتر مواقع دشوار است. با این حال ، یک آژانس بازاریابی می تواند در تعیین شاخص کلیدی عملکرد (KPI) و ROI به شما کمک کند. آنها همچنین به شما در تعیین معیارهای مهم پیروی از کانال های مختلف بازاریابی برای تعیین کارآیی هر کمپین کمک می کنند. شما می توانید بر اساس گزارش های ماهانه ارائه شده توسط آژانس ، تصمیمات اصلی را برای تجارت خود بگیرید.

 همکاری با آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب در نزدیکی شما

یک واقعیت این است که یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند به سرعت نسبت به سایر تکنیک های بازاریابی ، تجارت شما را رشد دهد. با بازاریابی دیجیتال می توانید کارزار را فوراً شروع کرده و نتایج را مشاهده کنید.

اگر در مورد چگونگی توسعه تجارت خود به صورت آنلاین سؤالی دارید ، احساس راحتی کنید که در اینجا به ما مراجعه کنید