هگرم

هگرم

برنامه جامع تجارت الکترونیک با هفت گام روابط مدرن: هگرم
هگرم

هگرم

برنامه جامع تجارت الکترونیک با هفت گام روابط مدرن: هگرم

بهترین اپلیکشن‌های رسانه‌های اجتماعی

امروزه دستگاه‌های همراه همچون موبایل یا تبلت نه تنها به عنوان یک وسیله ی ارتباطی، بلکه به عنوان یک دستگاهی که گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، خواندن کتاب و گشت و گذار در اینترنت شناخته شده‌اند و کاربرد دارند.

 

 با ظهور دستگاه‌های هوشمند شرکت‌های بزرگی چون اپل، گوگل و غیره شروع به ساخت برنامه‌های کاربردی (app) برای ارتباط سریع و راحت‌تر با شبکه‌های اجتماعی است. در این مقاله سعی بر این است که ۱۲ تا از بهترین برنامه های کاربردی برای ارتباط با رسانه های اجتماعی معرفی شوند:

۱- اپلیکشن فیسبوک، راهی برای ارتباط با دوستانتان

فیسبوک بزرگترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی آنلاین است که کاربران و علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است، هم اکنون نیز در تلاش برای جایگاه جدیدی در نسخه های موبایلی است و به همین دلیل اپلیکشنی برای دسترسی از طریق موبایل منتشر کرده است. با نصب این نرم افزار به راحتی به امکاناتی از قبیل ارسال پست، لایک، اشتراک گذاری مطالب مورد دلخواه، عضویت در گروه های مورد علاقه  و غیره این شبکه دسترسی خواهید داشت. هم اکنون فیس بوک حدود یک میلیارد کاربر در دنیا دارد و ارزش سهام آن دیروز ۱۰ درصد افزایش یافت. فیسبوک مدعی است، ۱۴ درصد درآمدش امسالش از طریق تبلیغات موبایلی به دست آمده است.

دانلود برنامه از طریق سایتهای:  Android ,BlackberryiOSWindows Phone

۲- اپلیکشن فوراسکیور، کشف مکانهای جدید

اپلیکشن Foursquare  به شما کمک می‌کند تصاویر و مکانهای مختلف را به اشتراک بگذارید و نظر دوستان خود را در این مورد از آنها بپرسید. بنابراین می توان گفت یک راه بسیار عالی برای کشف مکانهای جدید است. از ویژگی‌های مناسب در این برنامه می‌توان به وجود اکثر امکانات سایت در این اپلیکیشن و همچنین محیط ظاهری کاربر پسند آن اشاره کرد که به راحتی در دسترس است. در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد و در خصوصیت check-ins قدرتمند ظاهر شده است به این صورت که در هر لحظه می توانید اطلاعات و خصوصیات مکان خود را در check-ins بگذارید تا دوستانتان از جایی که هستین اطلاع پیدا کنند.

 دانلود برنامه از طریق سایتهای: AndroidBlackberry, iOS

 ۳- اپلیکشن گوگل پلاس، ارتباط با دوستان خود از طریق اکانت گوگل

همانطور که می دارید گوگل پلاس شبکه اجتماعی گسترده ای است، که امکان دسترسی آن در سیستم عامل‌های آندروید و iOS فراهم گردیده است. یکی از ویژگی‌ها و توانایی‌های این شبکه آن است که شما می توانید همزمان با چندین نفر از دوستانتان بوسیله موبایل چت ویدیویی داشته باشید.اگر چت ویدیویی برایتان ارجحیت ندارد می توانید با یکی از دوستان یا تمام دوستانتان چت متنی انجام بدید. با نصب این برنامه می‌توانید از امکاناتی نظیر ارسال پست، به اشتراک‌گذاری مطالب دلخواه، عضویت در گروههای مورد علاقه و غیره بهره مند شوید.

دانلود برنامه از طریق سایتهای:  Android ,iOS

 ۴- اپلیکشن imo، گفتگو در تمامی سرویس‌های پر استفاده!

یکی دیگر از پیامرسان‌های محبوب برای پلتفرم اندروید، imo است. در این پیامرسان نیازی نیست که یک حساب کاربری بسازید، می‌توانید با اکانت IM خود در اسکایپ ،وارد برنامه شوید و با دوستان خود که دارای اکانت فیسبوک، جی‌تالک، یاهو،MSN، ICQ/AIM، Hyves،  VKontakte ،Myspace، Steam وJabber هستند، به گفتگوی صوتی، گروهی یا متنی بپردازید. در این برنامه می‌توانید برای دوستان خود فایل‌های چند رسانه‌ای ارسال کنید و یا به تاریخچه چت‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید در گفتگوی گروهی تصاویر به اشتراک بگذارید و یا صدا، ویدیو و فایل ضمیمه کنید.

دانلود برنامه از طریق سایتهای:  AndroidBlackberryiOS ,Nokia

 ۵- اپلیکشن اینستگرام ، به اشتراک گذاری عکسها

اپلیکشن اینستاگرام یک راه ساده ، سریع، رایگان و مفرح برای شریک شدن دنیای خود با دیگران است! عکس های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین عکس های دوستانتان را با کلیک یک دکمه مشاهده کنید. اپلیکیشن اینستگرام یکی از برنامه‌های محبوب است که طرفداران بیشماری هم داشته و شما را از تمامی امکانات آن از قبیل افکت بر روی تصاویر، فیلتر تصاویر و آپلود فید اخبار بهره مند می‌سازد. این اپلیکشن که فیس‎بوک چندی پیش آن را خریداری کرد بیش از ۱۵ میلیون کاربر دارد.

دانلود برنامه از طریق سایتهای: Android ,iOS

 ۶- اپلیکشن لینکدین، راهی برای ارتباط با تماس‌های کاری

با نصب این اپلیکشن روی گوشی خود با بیش از ۱۷۵ میلیون عضو در سراسر جهان می توانید ارتباط برقرار کنید. LinkeIn بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی و کاری دنیاست. این شبکه اجتماعی، منبع خوبی از اطلاعات برای فرصت های شغلی می باشد که روی دنیای حرفه ای شما تمرکز کرده و فرصت های بسیار خوبی را در اختیارتان می گذارد. این برنامه به خوبی طراحی شده و با اکثر گوشی ها سازگاراست. با این برنامه می توانید به سایت LinkeIn دسترسی داشته و کارهایی از قبیل شرکت در گروههای کاری و تخصصی و غیره را انجام دهید.

دانلود برنامه از طریق سایتهای:  Android,BlackberryiOS, Windows Phone

 ۷- اپلیکشن توییتر ،بهترین اپی که می توان با آن توییت های خود را چک کرد!

نرم افزار توییتر برای دستگاه‌های اندروید همچون نسخه دسک‌تاپی خود، محلی برای نمایش سریع آپدیت های متنی کوتاه کاربران این سرویس است که از لحاظ ظاهری نیز به نسخه اصلی این برنامه شباهت دارد. هدف این شبکه اجتماعی، اجازه دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از منابع مورد علاقه و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران است. فالو کردن، توییت و ریتوییت کردن، فیو کردن یک توییت، ارسال پیغام مستقیم، به اشتراک گذاری عکس، فیلم و صفحات وب از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

دانلود برنامه از طریق سایتهای: AndroidBlackberryiOS, Windows Phone

 ۸- اپلیکشن path، شبکه های اجتماعی جایگزین برای دستگاه های همراه

path ،شبکه اجتماعی متفاوتی است که امکان اشتراک گذاری عکس و ارسال پیام را ویژه تلفن های همراه هوشمند آیفون و آندروید فراهم می‌کند. این یک شبکه اجتماعی خصوصی است، به این صورت که اطلاعاتتان را با خانواده و دوستان صمیمی تان به اشتراک می‌گذارید! این شبکه مسیر زندگی‌تان را به خاطر می سپارد و مانند دفتر خاطراتتان ورق می‌خورد. هر جا که هستید و به هر چه که فکر می‌کنید را می توانید ثبت کنید و برای خانواده و آنهایی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید. با نصب این نرم افزار به تمامی این امکانات دسترسی خواهید داشت.

دانلود برنامه از طریق سایتهای:  Android ,iOS

 ۹- اپلیکشن پینترست، به اشتراک گذاری عکسهای مورد علاقه تان با دوستانتان

 این اپلیکشن به شما این امکان را می دهد آنچه در دنیای وب را می پسندید و از آن خوشتان می آید را با دیگران به اشتراک بگذارید. کاربران در آنجا از پینبوردهایی برای خودشان استفاده می کنند، همچنین در پینترست می توانید صفحه شخصیتان را به دلخواه خود ساخته و یا راهنمایی درباره خود بنویسید. این رسانه اجتماعی در حال حاضر بیش از ۱۱۹ میلیون عضو دارد. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که این نسخه از نرم افزار قابلیت اجرا بر روی گوشی‌هایی با سیستم عامل آندروید و همچنین آیپد را دارا است.

دانلود برنامه از طریق سایتهای:  Android , iOS

 ۱۰- اپلیکشن تامبلر، راهی برای ادغام وبلاگ شما با شبکه های اجتماعی و دوستان محبوبتان

اگر چه شبکه های اجتماعی جای وبلاگ ها را برای بسیاری از کاربران گرفته اند ،اما برنامه Tumblr  دسترسی و بهره مندی از امکانات هر دوی این دنیاها را آسان می کند. به این ترتیب راهی عالی برای ارسال تصویر، نقل قول و غیره است که خوانندگان را در اطلاع رسانی محتوای وبلاگ ها سهیم می‌کند. به این ترتیب که با تنظیمات این برنامه با شبکه‌های فیسبوک و توییتر، هر پستی که در وبلاگتان منتشر می کنید برای دوستانتان در این شبکه ها به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر لازم داشتید به اشتراک گذاشتن پست های تمپلر خود را با دوستان بیشتری تجربه کنید، اغلب می توانید با استفاده از فید آر اس اس تمپلر مطالب و نوشته های خود را به شبکه های دیگر ارسال کنید.

دانلود برنامه از طریق سایتهای:  Android ,iOS

۱۱- اپلیکشن WhatsApp ، ارسال پیام های متنی در سرتاسر وب

این برنامه به شما کمک می کند تا به راحتی پیام هایتان را برای دوستان خود بگذارید و به صورت آنلاین به چت کردن بپردازید . همچنین قابلیت ارسال فایل های صوتی و تصویری را داراست.این برنامه را می توان برروی گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌ بری نصب کرد. این پیام رسان از ارتباط دیتا و یا WiFi برای ارسال پیام استفاده می‌کند و دیگر لازم نیست هزینه‌ای برای پیام کوتاه پرداخت کنید. اما فقط سال اول رایگان است و از آن به بعد ۲ دلار در سال باید پرداخت کنید! رابط کاربری جذاب این اپلیکشن هرکاربری را وادار می‌کند تا آن را نصب و استفاده کند.

دانلود برنامه از طریق سایتهای:   AndroidBlackberryiOSSymbianNokia S40, Windows Phone

۱۲- اپلیکشن Yelp ، کشف رستوران ها و مکانهای جدید

این برنامه به شما اطلاعاتی را برای پیدا کردن کسب‌و‌کارهای کوچک بدون درنظر گرفتن مکان زندگیتان، می‌دهد. همچنین لیستی از مکانهایی مانند رستوران‌ها، کافه ها، مغازه ها و … را نیز نمایش می‌دهد. می‌توان گفت این برنامه یکی از بهترین راههای دریافت توصیه برای انتخاب مکانهای مورد نظر است. زیرا امروز کاربران بیشتر به توصیه‌ها توجه می کنند تا به تبلیغات!

دانلود برنامه از طریق سایتهای:   Android ,iOS

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.