هگرم

هگرم

برنامه جامع تجارت الکترونیک با هفت گام روابط مدرن: هگرم
هگرم

هگرم

برنامه جامع تجارت الکترونیک با هفت گام روابط مدرن: هگرم

نگاهی به راهکارهای تبلیغات روی موبایل

،  تهران ،  (اخبار رسمی) : همه ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روزافزونی داشته است. بررسی‌هایی که در آخر سال میلادی ۲۰۱۵ صورت گرفته‌است، نشان می‌دهد که در سال گذشته صنعت موبایل شاهد رشدی ۷۶ درصدی بوده است.

نگاهی به راهکارهای تبلیغات روی موبایل
  
نگاهی به راهکارهای تبلیغات روی موبایل

برخی از کسب‌وکارها و اپلیکیشن‌ها با مخاطبانشان بیشتر از طریق گوشی و تبلت‌ها در ارتباط هستند؛ از این رو برای دریافت بازخورد بهتر، اگر تبلیغات خود را به موبایل‌ها بیاورند بازدهی بهتری دریافت خواهند کرد

به گزارش روابط‌عمومی شبکه تبلیغات ای‌نتورک، برهمین اساس، بسیاری از موانعی که پیش روی تبلیغات بر روی موبایل بودند، اکنون دیگر وجود ندارند. وجود سخت‌افزارهای قوی موبایل‌های امروزی و شبکه‌های پرسرعت اینترنت این امر را امروزه میسر کرده است. برخی از کسب‌وکارها و اپلیکیشن‌ها با مخاطبانشان بیشتر از طریق گوشی و تبلت‌ها در ارتباط هستند؛ از این رو برای دریافت بازخورد بهتر، اگر تبلیغات خود را به موبایل‌ها بیاورند بازدهی بهتری را دریافت خواهند کرد. در ادامه به معرفی دو راهکار می‌پردازیم که در حال حاضر داخل ایران در دسترس هستند و به کمک آنها می‌توانید تبلیغات موبایلی خود را شروع کنید. 

تبلیغات درون اپلیکیشنی

این تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت نمایش داده می‌شود و در حال حاضر فقط برای نمایش آگهی‌ها در سیستم‌عامل اندروید است. این شیوه تبلیغاتی زمانی به‌وجود آمد که صاحبان اپلیکیشن‌ها به این فکر افتادند که به کسب درآمد بیشتری از اپلیکیشن‌ها بپردازند.

تبلیغات روی صفحات وب در موبایل

طبق گزارش ای‌نتورک، ۴۰ درصد ترافیک وب در ایران را موبایل، ۷ درصد تبلت و ۵۳ درصد باقیمانده را دسکتاپ تشکیل می‌دهد. در این حالت از تبلیغات موبایلی، تبلیغات شما در صفحات وب، روی موبایل و تبلت نمایش داده خواهند شد. بهتر است چنین راهکار تبلیغاتی را با آژانس‌هایی امتحان کنید که به واسطه هدفمندی موبایلی و تبلیغات روی تبلت‌ها، می‌توانند شما را فقط به کاربران این گجت‌ها نمایش دهند.

اخیرا دو کمپین در دو حالت گفته شده در ای‌نتورک راه‌اندازی شده‌اند که هر دو کمپین، ۱۲ درصد نصب اپلیکیشن و عضویت در کانال تلگرام داشته‌اند. جالب اینجاست که متخصصانی که در زمینه موبایل به فعالیت می‌پردازند، پیش‌بینی می‌کنند که رشد موبایل همواره ادامه خواهد داشت و به نظر می‌آید که تبلیغات موبایلی هم بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

نویسنده: فرید اسدی  طراح وب، متخصص آنالیز و سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.